Оптимізація руху завантаженого електромобіля з тяговим електродвигуном постійного струму послідовного збудження по горизонтальному прямолінійному відрізку дороги
Автор
Мокін, О. Б.
Мокін, Б. І.
Фолюшняк, О. Д.
Лобатюк, В. А.
Дата
2013-05-21Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Здійснено оптимізацію руху завантаженого електромобіля з тяговим електродвигуном пос-тійного струму послідовного збудження по горизонтальному прямолінійному відрізку дороги за критерієм мінімуму витрат енергії акумуляторної батареї. Побудовано математичну модель для струму в колі: акумуляторна батарея—обмотка якоря тягового електричного двигуна постійного струму з послідовним збудженням, реалізація якої дозволяє мінімізувати витрати енергії акумуляторної батареї під час руху за будь-яким законом зміни швидкості руху електромобіля. Осуществлена оптимизация движения загруженного электромобиля с тяговым электродвигателем постоянного тока последовательного возбуждения по горизонтальному прямолинейному отрезку дороги по критерию минимума затрат энергии аккумуляторной батареи. Построена математическая модель для тока в цепи: аккумуляторная батарея—обмотка якоря тягового электрического двигателя постоянного тока с последовательным возбуждением, реализация которой позволяет минимизировать затраты энергии аккумуляторной батареи во время движения по любому закону изменения скорости движения электромобиля. Optimization of traffic loaded with electric drive motors series excitation to the horizontal line seg-ment of the road by a minimum amount of energy the battery is conducted in the paper. A mathematical model for the current in the circuit: battery - armature winding traction electric DC motor with series excitation is built, realization of which allows minimizing the expenses of energy storage battery during on any law speed changes of electric vehicle.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1124
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6736