Рейтингове оцінювання в задачах управління розвитком розподільних електричних мереж
Анотації
Запропоновано використовувати рейтинг як маркетинговий інструментарій для аналізу та оцінювання ефективності роботи електропередавальних організацій із забезпечення розвитку елект-ричних мереж. Здійснено класифікацію методів визначення рейтингу. Розроблено систему критеріїв оцінювання та алгоритм проведення розрахунків. Теоретичні засади апробовано на статистичних даних тридцяти електропередавальних організацій України. Предложено использовать рейтинг как маркетинговый инструментарий для анализа и оценки-ния эффективности работы электропередающих организаций по обеспечению развития электрических сетей. Осуществлена классификация методов определения рейтинга. Разработана система критериев оценки и алгоритм проведения расчетов. Теоретические основы апробированы на статистических данных тридцати электропередающих организаций Украины. This article suggests using of rating as a marketing tool for the analysis and evaluation of the electricity transmission organizations effectiveness to ensure the electric networks development. The rating methods were classified. The system of evaluation criteria and procedures were developed. Theoretical principles tested on the reporting data of the main electricity transmission organizations of Ukraine.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1132
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6744