• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Факультет машинобудування та транспорту
  • Кафедра автомобілів та транспортного менеджменту
  • Наукові роботи каф. АТМ
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Факультет машинобудування та транспорту
  • Кафедра автомобілів та транспортного менеджменту
  • Наукові роботи каф. АТМ
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Дослідження впливу антиблокувальної системи на величину гальмівного шляху легкового автомобіля

Автор
Кашканов, А. А.
Тишківський, І. Р.
Тышковский, И. Р.
Kashkanov, A. A.
Tyshkivskyy, I. R.
Дата
2014
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. АТМ [438]
Анотації
Представлено результати теоретичних та експериментальних досліджень впливу антиблокувальної системи (АБС) на гальмівну ефективність легкових автомобілів, показано важливість врахування поданих результатів при експертизі дорожньо-транспортних пригод.
 
Представлено результаты теоретических и экспериментальных исследований влияния антиблокировочной системы тормозную эффективность легковых автомобилей, показана важность учета данных результатов при экспертизе дорожно-транспортных происшествий.
 
The urgent braking fold in all a few percents from all braking, however exactly they determine safety of motion and requirement to brake efficiency. Thus one of evaluation indexes of brake properties there is braking distance of car. The results of theoretical and experimental researches show that work of the antiskid system substantially influences on brake efficiency of passenger cars. Modern antiskid system in most cases render a substantial help to the driver in a drive. They help to avoid emergency situations, although limit possibilities of exit from them. Braking of car has the features under various conditions. Depending on the unevenness of action of brake moments, and in this connection by the different sizes of tangents, lateral and vertical reactions on wheels, it can last with different connection the locked and unblocked wheels. Braking distance of transport vehicle depends both on initial velocity of braking, travelling terms and from duration of the stages of process. On plenitude of account of all these factors the results of examination of road traffic accidents depend substantially
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6824
Відкрити
Стаття (187.8Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ