• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Факультет машинобудування та транспорту
  • Кафедра автомобілів та транспортного менеджменту
  • Наукові роботи каф. АТМ
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Факультет машинобудування та транспорту
  • Кафедра автомобілів та транспортного менеджменту
  • Наукові роботи каф. АТМ
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Оцінювання невизначеності значень коефіцієнта зчеплення та її вплив на результати автотехнічної експертизи дорожньо-транспортних пригод

Автор
Кашканов, А. А.
Kashkanov, A. A.
Дата
2014
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. АТМ [438]
Анотації
Розглянуті причини виникнення невизначеності значень коефіцієнта зчеплення при проведенні експертиз дорожньо-транспортних пригод, та її вплив на інтерпретацію аналітичних результатів досліджень і розрахунків. Запропоновано шляхи мінімізації суб’єктивності експертного оцінювання значень коефіцієнта зчеплення під час розв’язування типових задач автотехнічної експертизи, що базуються на використанні аксіом теорії ймовірностей, нечіткої логіки та обробки числових даних (результатів вимірювань).
 
Reasons of subjective origin vagueness of values adhesion factor are considered during realization of road traffic accidents examinations, and her influence on interpretation of analytical results of researches and calculations. The ways of minimization of expert evaluation subjectivity of values adhesion factor are offered at the decision of typical tasks of motor-vehicle examination, which are based on the use of axioms of chances theory, fuzzy logic and processing of numeric data (results of measuring).
 
Рассмотрены причины возникновения неопределенности значений коэффициента сцепления при проведении экспертиз ДТП , и ее влияние на интерпретацию аналитических результатов исследований и расчетов. Предложены пути минимизации субъективности экспертной оценки значений коэффициента сцепления при решении типовых задач автотехнической экспертизы , основанные на использовании аксиом теории вероятностей , нечеткой логики и обработки числовых данных (результатов измерений ) .
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6825
Відкрити
Стаття (353.9Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ