Підвищення надійності та відновлення металоконструкцій транспортних та сільськогосподарських машин
Автор
Бакалець, Д. В.
Савуляк, В. І.
Бакалец, Д. В.
Савуляк, В. И.
Bakalets, D. V.
Savulyak, V. I.
Дата
2012Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ГМ [396]
Анотації
Рамні конструкції транспортних і технологічних машин сприймають статичні та динамічні навантаження, в результаті яких в процесі експлуатації на певних ділянках виникають тріщини та інші ушкодження. Проблемою встановлення елементів підсилення в небезпечних зонах, а також відновлення характеристик міцності таких зон з зародженими тріщинами, є небезпека пошкодження основного металу рами за рахунок негативних процесів, які можуть мати місце під час зварювання. У роботі з використанням програм звичайно-елементного аналізу досліджені можливості зменшення температурних перепадів, які викликають локальні напруги, що перевищують межу міцності матеріалу і викликають загрозу появи мікротріщин. Рамные конструкции транспортных и технологических машин воспринимают статические и динамические нагрузки, в результате которых в процессе эксплуатации на определенных участках возникают трещины и другие повреждения. Проблемой установки элементов усиления в опасных зонах, а также восстановление прочностных характеристик таких зон с зарожденными трещинами, есть опасность
повреждения основного металла рамы за счет негативных процессов, которые могут иметь место во время сварки. В работе с использованием программ конечно-элементного анализа исследованы возможности уменьшения температурных перепадов, которые вызывают локальные напряжения, превышающие предел
прочности материала и вызывают угрозу появления микротрещин. The frame constructions of transport and technological machines perceive the static load and dynamic load as a result of that in the process of exploitation cracks and other damages on certain areas are appeared. By the problem of establishment of elements of strengthening in dangerous areas, and also proceeding in descriptions of durability of such areas with the engendered cracks, there is a danger of damage of parent metal frames due to negative processes, which can take place during welding. In-process with the use of the programs of certainly-element analysis the possibilities of reduction of temperature overfalls are investigated, that cause local tensions that exceed border of durability of material and cause the danger of appearance of microcracks.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6950