• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Інтернет-Освіта-Наука (Internet-Education-Science)
  • Інтернет-Освіта-Наука (ІОН-2012)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Інтернет-Освіта-Наука (Internet-Education-Science)
  • Інтернет-Освіта-Наука (ІОН-2012)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Новые подходы, формы и новые обучающие технологии в образовании

Автор
Апетрий, Наталья
Дата
2012
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Інтернет-Освіта-Наука (ІОН-2012) [128]
Анотації
Модернизация образовательного процесса, информатизация образовательного процесса, внедрение новых форм образования являются основными факторами повышающими качество и престиж образования. В статье обсуждаются новый подход в организации образовательного процесса и преимущества использования обучающей среды Moodle в ВУЗ-ах.
 
In article are discussed a new approach in the organization of educational process and advantage of using the Moodle environment in Higher Education Institutuons.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6990
Відкрити
58-59.pdf (226.1Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ