Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії: Недавні надходження
Відображеня елементи 401-420 із 4642
-
Аналіз використання ймовірнісних фільтрів для інвалідації токенів автентифікації у розподілених системах
(ВНТУ, 2024)The article investigates the problem of centralized user authentication in complex distributed systems using cryptographic tokens based on JWT (JSON Web Token). Such systems allow decreasing request processing times ... -
Perspective-Correct Formation of Graphic Images
(Odesa National University of Technology, 2024)The article presents advancements in color reproduction techniques, enhancing the realism of graphic scenes. It introduces novel methods for accurate shading of three-dimensional objects, improves the Barenbrug perspective-correct ... -
Теорія ймовірностей у комп`ютерних іграх
(Одеський національний технологічний університет, 2024)У роботі досліджено роль теорії ймовірності в комп`ютерних іграх, яка використовується для моделювання випадкових подій, побудови бойових систем, генерації ігрових рівнів та формування економічних механізмів. Розглянуто ... -
Розробка методу і програмного засобу для створення вінтажних ефектів VHS-плівки у цифрових відео
(Одеський національний технологічний університет, 2024)Запропонований засіб для створення вінтажних ефектів VHS-плівки у цифрових відео. Для утворення ефектів VHS-плівки були використані: алгоритми генерації шуму, кольорові фільтри для імітування вигоряння кольорів, алгоритми ... -
Пристрої з вбудованим штучним інтелектом
(Одеський національний технологічний університет, 2024)Пристрої з вбудованим штучним інтелектом (ШІ) дозволяють здійснювати обробку інформації про життєдіяльність людини на якісно новому рівні. -
Вплив комп`ютерних ігор на розвиток комунікативних навичок у дітей та підлітків
(Одеський національний технологічний університет, 2024)Проаналізовано як комп`ютерні ігри впливають на комунікативні навички дітей і підлітків, підкреслюючи як позитивні, так і негативні ефекти. Позитивно, ігри можуть сприяти розвитку навичок спільної роботи та ефективної ... -
Гейміфікація в маркетингу
(Одеський національний технологічний університет, 2024)Проаналізовано застосування гейміфікації в маркетингу як ефективного інструменту для підвищення залученості користувачів, їх мотивації та лояльності до бренду. Показано, як ігрові елементи, такі як нагороди, таблиці ... -
Перспективи використання технології трасування променів для створення фотореалістичних зображень у реальному часі
(Одеський національний технологічний університет, 2024)Технологія трасування променів (Ray Tracing) є однією з найсучасніших і найперспективніших методів комп`ютерної графіки, яка дозволяє створювати візуалізації з надреалістичною якістю. Сутність цієї технології полягає ... -
Аналіз сучасних графічних планшетів з інтегрованим графічним та центральним процесором
(Одеський національний технологічний університет, 2024)Розглянуто підвищення сучасних графічних планшетів з інтегрованим графічним та центральним процесором -
Перспективи розвитку азартних ігор
(Одеський національний технологічний університет, 2024)Проаналізовано вплив сучасних технологій на розвиток азартних ігор, зокрема, роль онлайн-банкінгу і криптовалют у підвищенні безпеки та конфіденційності фінансових транзакцій. Розглянуто значення лайв-казино для створення ... -
Аналіз інтелектуальних програмних систем для формування високореалістичних зображень
(Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, 2024)Рендеринг є процесом формування 3D-зображень на основі геометричних моделей сцен. Досягнення штучного інтелекту (ШІ) дають змогу оптимізувати процес, прискорюючи формування якісних зображень. -
Застосування AR для персоналізованих покупок і вибору товарів в Android-додатках
(Одеський національний технологічний університет, 2024)У роботі досліджується можливості використання доповненої реальності в Androidдодатках для персоналізованих покупок, що покращує вибір товарів та взаємодію з користувачами. -
Використання Parallax Mapping для формування зображень
(Одеський національний технологічний університет, 2024)У статті розглядається метод Parallax Mapping, який використовується в комп'ютерній графіці для створення ілюзії глибини та рельєфу на плоских поверхнях без збільшення кількості полігонів. -
Використання хмарних сервісів для формування тривимірних графічних зображень
(Одеський національний технологічний університет, 2024)Розглянуто особливості використання хмарних технологій для формування тривимірних графічних сцен. Розглянуто питання розподілу обчислювального процесу при використанні хмарних технологій. -
Використання гібридного рендерингу при формуванні тривимірних графічних сцен
(Одеський національний технологічний університет, 2024)Ray Traced Reflections — це техніка рендерингу, яка використовує трасування променів для створення реалістичних зображень у сценах комп`ютерної графіки. Ця технологія дозволяє зображати об`єкти так, як вони виглядають ... -
Інтелект-карти – інструменти візуалізації та управління знаннями
(Одеський національний технологічний університет, 2024)У сучасному світі, де обсяги інформації зростають з кожним днем, виникає проблема ефективного засвоєння та управління знаннями. Люди часто стикаються з інформаційним перевантаженням, що ускладнює процес навчання, аналізу ... -
Інформаційне забезпечення економічних дисциплін
(Одеський національний технологічний університет, 2024)Проаналізовано найпопулярніші пакети прикладних програм для викладання економічних дисциплін. Наведено основні функції. -
Особливості використання штучного інтелекту в комп`ютерних іграх
(Одеський національний технологічний університет, 2024)Розглянуто особливості використання штучного інтелекту в комп`ютерних іграх. Проаналізовано ігри, в яких використовується штучний інтелект. Наведено переваги та негативні наслідки використання штучного інтелекту в ... -
Візуалізація аналітичних результатів оцінювання продуктивності програмних продуктів
(Одеський національний технологічний університет, 2024)Представлені результати досліджень видів візуалізації інформації, зокрема результатів оцінювання продуктивності програмних продуктів -
Суперсемплінг на основі глибиного навчання
(Одеський національний технологічний університет, 2024)Розглянуто технологію DLSS для покращення якості зображень і продуктивності в комп`ютерній графіці. Описано, як методи глибокого навчання дозволяють підвищувати роздільність зображення при зниженні навантаження на ...

