Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorОлефiренко, Надiя Василiвнаuk
dc.date.accessioned2016-01-29T12:06:41Z
dc.date.available2016-01-29T12:06:41Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationОлефiренко, Н. В. Формування позитивного ставлення молодшого школяра до навчання за допомогою електронних дидактичних ресурсiв [Текст] / Надiя Василiвна Олефiренко // Proceedings of the eighth international scientific-practical conference "Internet-Education-Science" (IES-2012), Vinnytsia, 1 - 5 October, 2012. - Vinnytsia : VNTU, 2012. - С. 99.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7022
dc.description.abstractДоповiдь присвячено висвiтленню шляхiв формування позитивного ставлення молодшого школяра до навчан- ня за допомогою електронних дидактичних ресурсiв. Визначено унiкальнi властивостi дидактичних засобiв, якi сприяють формуванню мотивацiї школяра до навчання. Розглянуто можливостi ресурсiв для схвалення успi- хiв школяра, для забезпечення своєчасною допомогою, що спрямована на забезпечення досягнення результату кожним учнем. Висвiтлено вплив електронних ресурсiв на створення позитивного емоцiйного фону школярiв.uk
dc.description.abstractThe report is devoted ways of creating a positive attitude to of junior pupils with teaching softwear. Unique properties of tearching softwear are defined. Properties help to create pupil’s motivation to learn. Discussed the possibilities of softwear for making progress pupils, for providing the timely assistance, that aimed to achive results of each student. Considered the influence of teaching softwear to create a positive emotional attitude junior pupils.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleФормування позитивного ставлення молодшого школяра до навчання за допомогою електронних дидактичних ресурсiвuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc37.091.212.7:004.42


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію