Визначення дійсного гальмівного моменту трамвайного вагона на маршруті
Автор
Шевчук, Ю. В.
Шевчук, Ю. В.
Shevchuck, Y. V.
Дата
2011-07-07Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Розроблено математичну модель для визначення дійсного сумарного гальмівного моменту трамвая при механічному гальмуванні через параметри електродинамічного гальмування, що дозволяє врахувати явища попадання мастильних матеріалів і вологи на поверхні тертя та можливість перекосу гальмівних накладок. Разработана математическая модель для определения действительного суммарного тормозного момента трамвая при механическом торможении через параметры электродинамического торможения, которая позволяет учесть явления попадания смазочных материалов и влаги на трущиеся поверхности и возможность перекоса тормозных накладок. The mathematical model to determine the actual total tram braking torque when the mechanical brake through the parameters of the electrodynamic braking, which allows you to take into account the effects of lubricants and ingress of moisture on the friction surfaces and the ability to warp the brake linings.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7080