Дослідження характеристик мультирежимного клапана розподільника для гідроприводів мобільних робочих машин
Автор
Козлов, Л. Г.
Петров, О. В.
Гайдамак, О. Л.
Козлов, Л. Г.
Петров, А. В.
Гайдамак, О. Л.
Kozlov, L. G.
Petrov, O. V.
Haidamak, O. L.
Дата
2007Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ТАМ [386]
Анотації
Розроблено нову схему мультирежимного клапана запобіжно-переливної секції розподільника для гідроприводів мобільних робочих машин. Створена нелінійну математичну модель гідроприводу і визначено вплив конструктивних параметрів мультирежимного клапана. Виявлено значення параметрів мультирежимного клапана, які в гідроприводі підвищують значення гідравлічного ККД і забезпечують мінімізацію величин похибки стабілізації, часу регулювання і величини перерегулювання. Разработана новая схема мультирежимного клапана предохранительно-переливной секции распределителя для гидроприводов мобильных рабочих машин. Создана нелинейная математическая модель гидропривода и определено влияние конструктивных параметров мультирежимного клапана. Выявлены значения параметров мультирежимного клапана, которые в гидроприводе повышают значения гидравлического КПД и обеспечивают минимизацию величин погрешности стабилизации, времени регулирования и величины перерегулирования. A new multi-regulation valve of the pressure relief section of the directional control valve for the hydraulic drive of mobile working machines has been developed. A non-linear mathematical model of the hydraulic drive has been created and it was determined the influence of the design parameters of the multi-regulation valve. Some values of the multi-regulation valve parameters have been found which provides increasing of the coefficient of efficiency and minimal values of stabilization error, regulation time and overshooting.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7261