Застосування принципів сітьового маркетингу для оцінювання дифузії наукових знань
Анотації
Запропоновано новий наукометричний показник, що оцінює дифузію знань. Він має дві складові, які визначаються за кількістю прямих та прихованих цитувань Запропонований підхід успадковує механізми оцінювання діяльності персоналу в сітьовому маркетингу. Аналогом прямого цитування виступають персональні продажі працівника, а непрямого цитування — продажі його команди. Предложен новый наукометрический показатель для оценки диффузии знаний. Он имеет две составляющие, которые рассчитываются по количеству прямых и скрытых цитирований. Предложенный подход наследует механизмы оценки деятельности персонала в сетевом маркетинге. Аналогом прямого цитирования являются персональные продажи работника, а скрытого цитирования — продажи его команды. A new scientometric indicator for evaluating the knowledge diffusion is suggested in the paper. The indicator has 2 components, which are calculated via the number of direct citations and the number of indirect citations. The proposed approach inherits the mechanisms of evaluation of staff performance in multilevel marketing. An analogue of the direct citation is personal selling of the employee, and an analogue of the indirect citation is the employee’s team selling.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1197
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7445