Show simple item record

dc.contributor.authorШтовба, С. Д.uk
dc.contributor.authorШтовба, О. В.uk
dc.date.accessioned2016-02-04T10:49:36Z
dc.date.available2016-02-04T10:49:36Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationШтовба С. Д. Застосування принципів сітьового маркетингу для оцінювання дифузії наукових знань [Текст] / С. Д. Штовба, О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2012. - № 2. - С. 45-48.uk
dc.identifier.issn1997-9274
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.urihttp://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1197
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7445
dc.description.abstractЗапропоновано новий наукометричний показник, що оцінює дифузію знань. Він має дві складові, які визначаються за кількістю прямих та прихованих цитувань Запропонований підхід успадковує механізми оцінювання діяльності персоналу в сітьовому маркетингу. Аналогом прямого цитування виступають персональні продажі працівника, а непрямого цитування — продажі його команди.uk
dc.description.abstractПредложен новый наукометрический показатель для оценки диффузии знаний. Он имеет две составляющие, которые рассчитываются по количеству прямых и скрытых цитирований. Предложенный подход наследует механизмы оценки деятельности персонала в сетевом маркетинге. Аналогом прямого цитирования являются персональные продажи работника, а скрытого цитирования — продажи его команды.ru
dc.description.abstractA new scientometric indicator for evaluating the knowledge diffusion is suggested in the paper. The indicator has 2 components, which are calculated via the number of direct citations and the number of indirect citations. The proposed approach inherits the mechanisms of evaluation of staff performance in multilevel marketing. An analogue of the direct citation is personal selling of the employee, and an analogue of the indirect citation is the employee’s team selling.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleЗастосування принципів сітьового маркетингу для оцінювання дифузії наукових знаньuk
dc.title.alternativeApplication of network marketing principles for the evaluation of scientific knowledge diffusionen
dc.title.alternativeПрименение принципов сетевого маркетинга для оценивания диффузии научных знанийru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc001.9


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record