Ринкове позиціонування як фактор прискорення дифузії інформації про інновації
Автор
Несен, Л. М.
Несен, В. В.
Ратушняк, О. Г.
Несен, Л. Н.
Несен, В. В.
Ратушняк, О. Г.
Nesen, L. M.
Nesen, V. V.
Ratushnyak, O. G.
Дата
2008Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ММЕ [358]
- Наукові роботи каф. ЕПВМ [369]
Анотації
Проаналізовано особливості впливу ринкового позиціонування на параметри дифузії інформації про інновацію. Запропоновано метод визначення еколого-економічної доцільності теплоізоляційних матеріалів як базового показника для вироблення релевантної стратегії ринкового позиціонування на основі співвідношення «інтегральна конкурентоспроможність–ціна». Цей показник визначається за допомогою апарата нечітких множин. Обґрунтовано можливість здійснення за вказаним співвідношенням подвійного позиціонування, направленого на спеціалістів – лідерів в каналах особистої комунікації, і на кінцевих споживачів – забудовників. Проанализированы особенности влияния рыночного позиционирования на параметры диффузии информации об инновациях. Предложен метод определения эколого-экономической целесообразности теплоизоляционных материалов в качестве базового показателя для выработки верной стратегии рыночного позиционирования на основе соотношения «интегральная конкурентоспособность–цена». Этот показатель определяется с помощью аппарата нечетких множеств. Обоснована возможность осуществления по указанному соотношению двойного позиционирования, направленного на специалистов – лидеров в каналах личной коммуникации, и на конечных потребителей – застройщиков. The features of the market positioning influence on the parameters of diffusion of information about innovations have been analyzed. The method of determination of ecologically-economic expedience of heat-insulation materials has been offered as a main index for the making of the relevant market positioning strategy on the basis of the “integral
competitiveness/price” correlation. The given index is determined by the system of unclear sets. The possibility of the double positioning realization based on the indicated correlations has been substantiated, directed to the experts – leaders in the channels of personal
communications, and to the end-users – developers.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7498