Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorШтовба, О. В.uk
dc.date.accessioned2016-02-06T19:47:08Z
dc.date.available2016-02-06T19:47:08Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationШтовба О. В. Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті [Текст] : навчальний посібник / О. В. Штовба. - Вінниця : ВНТУ, 2014. - 90 с.uk
dc.identifier.otherDOI: 10.13140/RG.2.1.2199.9124
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7596
dc.description.abstractУ навчальному посібнику наведено теоретичний матеріал та практичні знання з історії та термінології брендингу, створення вдалих назв товарних знаків та їх юридичного захисту. Наведена класифікація товарних брендів за 9-ма ознаками. Проаналізовано переваги та недоліки товарних брендів різних профілів. Розглянуто нові підходи до рекламування брендів. Навчальний посібник призначено для студентів напряму підготовки 6.030601 “Менеджмент”, що вивчають дисципліни “Комунікативний менеджмент”, “Маркетинг” та “Основи міжнародного менеджменту та маркетингу”.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectбренд-менеджментuk
dc.subjectбрендuk
dc.titleТоварний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджментіuk
dc.typeTutorial
dc.identifier.bbc65.42
dc.identifier.bbc65.29
dc.identifier.udc659.1
dc.identifier.udc339.138 (075)


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію