dc.contributor.author | Огневий, В. О. | uk |
dc.contributor.author | Огневой, В. А. | ru |
dc.date.accessioned | 2016-02-07T11:42:06Z | |
dc.date.available | 2016-02-07T11:42:06Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Огневий В. О. Розвиток автотранспортних підприємств через трансформацію як стратегічний інструмент підвищення ефективності [Текст] / В. О. Огневий // Наукові нотатки : міжвузівський збірник. - ЛНТУ, 2014. – № 45. – С. 381-385 . | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7630 | |
dc.description.abstract | В роботі розглянуте питання застосування розвитку автотранспортних підприємств для підвищення
ефективності їх роботи. Визначено основні напрямки розвитку виробництва і сформовані стратегії трансформації
автотранспортних підприємств проаналізовано їх особливості та доцільність реалізації | uk |
dc.description.abstract | В работе рассмотрен вопрос применения развития автотранспортных предприятий для повышения
эффективности их работы. Определены основные направления развития производства и сформированны стратегии
трансформации автотранспортных предприятий проанализированы их особенности и целесообразность реализации | ru |
dc.description.abstract | The transformation process is a key in the modern era of globalization. Understanding the nature and characteristics of
the process in the general context of global changes necessary for development of an effective national strategy to address urgent
problems.
A question of application development motor transport companies to improve their performance. The development strategy
of motor transport companies through transformation – is a complex and potentially powerful tool that can allow them to
withstand changes in the environment and withstand competition in the transport market. However, the mechanism of
development strategies trucking companies through transformation, as the management of development activities on the motor
transport companies perspective today is little explored. This requires the development of modern methods for the determination
of effective development strategies through the transformation of research and practical aspects of their implementation.
Implementation strategies for the development of production through a transformation typically involves changes in four
areas: structural, functional, organizational and managerial.
Author developed practical recommendations for appropriate development strategies through the transformation of the
enterprises of road transport, which can facilitate the development and management decision on a real enterprise. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Луцький національний технічний університет | uk |
dc.subject | автотранспортне підриємство | uk |
dc.subject | розвиток | uk |
dc.subject | трансформація | uk |
dc.subject | напрямок | uk |
dc.subject | стратегія | uk |
dc.title | Розвиток автотранспортних підприємств через трансформацію як стратегічний інструмент підвищення ефективності | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 629.113 | |