Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorОгневий, В. О.uk
dc.contributor.authorОгневой, В. А.ru
dc.date.accessioned2016-02-07T13:05:38Z
dc.date.available2016-02-07T13:05:38Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationОгневий В. О. Моделювання стратегій розвитку виробництва через трансформацію на прикладі ПАТ „Вiнницьке автотранспортне пiдприємство 10554” [Текст] / В. О. Огневий // Управління проектами, системний аналіз і логістика. – Київ, 2012. – Вип. 10. - С. 186-192.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7648
dc.description.abstractВстановлення ринкових відносин в Україні істотно вплинуло на умови діяльності автотранспортних підприємств (АТП): змінилися методи та принципи державного регулювання, відбулася трансформація (перетворення) більшості державних автотранспортних підприємств в акціонерні товариства та приватні підприємства, які стали незалежними і отримали можливість самостійно виходити на ринок. Внаслідок цих глобальних реформ відбулися поступове розукрупнення всіх підприємств автомобільного транспорту та децентралізація перевізного процесу що в свою чергу призвело до суттєвого збільшення кількості підприємств та загострення конкурентної боротьби як між різними видами транспорту, так і між окремими підприємствами одного виду та втрати значної частини попиту на свої послуги. Підприємства отримали фінансову й виробничу самостійність, проте через недостатню обґрунтованість приймаючих управлінських рішень вони почали занепадати і більшість з них на сьогоднішній день є збитковими. До всього цього долучились ще й спад промислового виробництва, фінансова криза останніх років, яка значно знизила можливості залучення автотранспортними підприємствами інвестицій з зовнішніх джерел, і на сьогоднішній день головним джерелом фінансування на транспорті являються власні кошти підприємств. З метою виживання підприємства скорочують кількість інженерно-технічних працівників і службовців, закривають багато відділів, а змін в принципах і методи управління не відбувається, що призводить до істотного зниження ефективності управління. При цьому порушується система обліку й звітності, багато підприємств не мають точних даних за основними показниками своєї роботи, по основних виробничих фондах, їхній наявності й руху. Це дає можливість водіям працювати без контролю, тільки заради одержання власного прибутку. Одним з виходів із даної ситуації є проведення ряду перетворень, тобто трансформацій, які будуть стосуватись виробничо-господарської діяльності. Аналіз існуючих на сьогоднішній день наукових праць показав, що більшість з них висвітлюють лише окремі аспекти проблеми розвитку промислових підприємств через трансформацію та не мають системного комплексного характеру і не враховують специфіки підприємств автомобільного транспорту. Крім того, велика кількість наукових праць побудована на засадах планово-адміністративної економіки, що не може бути застосованим за ринкових умов. Тому дане питання вимагає проведення додаткових наукових досліджень.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНаціональний транспортний університетuk
dc.subjectмоделюванняuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectрозвиток виробництваuk
dc.subjectавтотранспортне підриємствоuk
dc.titleМоделювання стратегій розвитку виробництва через трансформацію на прикладі ПАТ „Вiнницьке автотранспортне пiдприємство 10554”uk
dc.title.alternativeМоделирование стратегий развития производства через трансформацию на примере ОАО " Винницкое автотранспортное предприятие 10554 "ru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc629.113


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію