• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Факультет машинобудування та транспорту
  • Кафедра технологій та автоматизації машинобудування
  • Наукові роботи каф. ТАМ
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Факультет машинобудування та транспорту
  • Кафедра технологій та автоматизації машинобудування
  • Наукові роботи каф. ТАМ
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Оптимізація конструктивних параметрів гідророзподільника для гідроприводів, чутливих до навантаження мобільних робочих машин

Автор
Козлов, Л. Г.
Крещенецький, Л. В.
Петров, О. В.
Козлов, Л. Г.
Крещенецкий, Л. В.
Петров, А. В.
Kozlov, L. G.
Kreshchenetskyi, L. V.
Petrov, O. V.
Дата
2007
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. ТАМ [392]
Анотації
Гідроприводи, чутливі до навантаження, за своїми характеристикам мають переваги перед традиційимиі гідроприводами. Розроблено нову конструкцію розподільника, створено модель та отримано розв’язки рівнянь моделі. Розроблений критерій оптимізації, що включає як статичні, так і динамічні характеристики гідропривода, та знайдено оптимальні сполучення конструктивних параметрів гідророзподільника для гідропривода, чутливого до навантаження.
 
Гидроприводы, чувствительные к нагрузке, по своим характеристикам имеют преимущества перед традиционными гидроприводами. Разработана новая конструкция распределителя, создана модель и получены решения уравнений модели. Разработанный критерий оптимизации, который включает как статические, так и динамические характеристики гидропривода и найдены оптимальные сочетания конструктивных параметров гидрораспределителя для гидропривода, чувствительного к нагрузке.
 
Load-sensing (LS) hydraulic drives have considerable better characteristics than traditional hydraulic drives. In order to the designed directional control valve a mathematical model has been developed. The optimization criterion of the directional control valve of LS hydraulic drive has been developed. It includes bath static and dynamic characteristics. According to the stated optimization parameters optimal design parameters combinations of the directional control valve of LS hydraulic drive have been found.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7666
Відкрити
Стаття (180.2Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ