• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Факультет машинобудування та транспорту
  • Кафедра автомобілів та транспортного менеджменту
  • Наукові роботи каф. АТМ
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Факультет машинобудування та транспорту
  • Кафедра автомобілів та транспортного менеджменту
  • Наукові роботи каф. АТМ
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Дослідження впливу на показники автомобіля переведення його двигуна на роботу на біодизельному паливі

Автор
Поляков, А. П.
Галущак, Д. О.
Поляков, А. П.
Галущак, Д. А.
Дата
2014
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. АТМ [438]
Анотації
Використання альтернативних палив в якості палива для двигунів автомобілів є досить актуальним питанням в теперішній час. Для дизельних двигунів альтернативним є біодизельне паливо. Дана стаття присвячена дослідженню впливу на показники автомобіля переведення його двигуна на роботу на біодизельному паливі. Использование альтернативных топлив в качестве топлива для двигателей автомобилей является весьма актуальным вопросом в настоящее время. Для дизельных двигателей альтернативным является биодизельное топливо. Данная статья посвящена исследованию влияния на показатели автомобиля перевода его двигателя на работу на биодизельном топливе.
 
The usage of alternative fuels as fuel for car engines is very relevant question at this time. For diesel alternative is biodiesel. The usage of pure biodiesel can lead to poor engine reliability and performance degradation of the vehicle. The way to solve the problems associated with the deterioration of the reliability of the engine and vehicle performance testing is to use a mixture of biodiesel and diesel fuels as fuel for the engine. Using fuel mixture will reduce the negative impact on the reliability of the elements of the engine and the technical performance of the car and improve environmental performance. Since cars are operated at varying conditions (technical category of roads, vehicle load , etc.) should be used dynamically adjusting the percentage composition of the mixture of biodiesel and diesel fuel while driving . This would allow an increase in the load on the vehicle to reduce the content of biodiesel in the blend and contrast that would provide the maximum benefit from the use of biodiesel. This paper presents a mathematical model of "Car with diesel engine - road - environment", with which you can conduct research on the impact of a car transferring its engine to work on biodiesel. The results of the timing of dispersal KrAZ- 256B1 from the point of shifting from the first to the top and exit at maximum speed using diesel fuel and blends of biodiesel and diesel fuel with dynamic adjustment percentage composition of the mixture.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7673
Відкрити
Стаття (558.4Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ