Полікультурне виховання як об’єкт наукових досліджень
Автор
Зозуля, І. Є.
Дата
2013Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. МЗ [507]
Анотації
Стаття присвячена з’ясуванню сутності полікультурного виховання з точки зору філософії, етнографії, культурології, історії, соціології, психології, педагогіки. З’ясовано, що міжкультурна взаємодія є предметом постійної уваги представників різних наук з давніх часів і до сьогодення.. Статья посвящена выяснению сущности поликультурного воспитания с точки зрения философии, этнографии, культурологии, истории, социологии, психологии, педагогики. Выяснено, что межкультурное взаимодействие является предметом постоянного внимания представителей различных наук с давних времен и до настоящего времени. The article is dedicated to clarify the essence of multicultural education from the viewpoint of philosophy, ethnography, cultural studies, history, sociology, psychology and pedagogics. It is found out that cross-cultural interaction is the subject of constant attention of the various sciences representatives from ancient times to the present day.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7699