Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГлущенко, Л. Д.uk
dc.contributor.authorІващенко, А. Г.uk
dc.contributor.authorГлущенко, Л. Д.ru
dc.contributor.authorИващенко, А. Г.ru
dc.contributor.authorGluschenko, L. D.en
dc.contributor.authorIvaschenko, A. G.en
dc.date.accessioned2016-02-09T10:07:20Z
dc.date.available2016-02-09T10:07:20Z
dc.date.issued2015-01
dc.identifier.citationGluschenko L. D. Directions of perfection of marketing research in the development of issues related to the effective implementation of innovative projects. [Текст] / L. D. Gluschenko, A. G. Yvaschenko // Економіка: реалії часу : науковий журнал. – 2015. – № 1(17). – С. 84-89.en
dc.identifier.issn2226-2172
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7808
dc.description.abstractIn the article the need for market research in the development and implementation of innovative projects in industry, on key areas of market research and analysis aspects of marketing research, and suggests directions for improvement of the traditional approach to market analysisen
dc.description.abstractВ статті обґрунтовано необхідність проведення маркетингових досліджень при розробці та впровад женні інноваційних проектів на промислових підприємствах, розглянуто ключові напрямки дослідження ринку та аспекти аналізу маркетингових досліджень, а також запропоновано напрями удосконалення традиційного підходу до проведення аналізу ринку.uk
dc.description.abstractВ статье обоснована необходимость проведения маркетинговых исследований при разработке и внедрении инновационных проектов на промышленных предприятиях, рассмотрены ключевые направления исследования рынка и аспекты анализа маркетинговых исследований, а также предложены направления совершенствования традиционного подхода к проведению анализа рынкаru
dc.language.isoenen
dc.publisherОдеський національний політехнічний університетuk
dc.subjectinnovationen
dc.subjectinnovative designen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.subjectінноваційний проектuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.titleDirections of perfection of marketing research in the development of issues related to the effective implementation of innovative projectsen
dc.title.alternativeНапрямки удосконалення маркетингових досліджень в процесі розробки питань пов’язаних з ефективною реалізацією інноваційних проектівuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc658.5:330.3


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію