Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГоловко, А. Я.uk
dc.date.accessioned2016-02-10T10:32:32Z
dc.date.available2016-02-10T10:32:32Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationГоловко, А. Я. Iнтернет-iнiцiативи як ефективний iнструмент соцiального маркетингу [Текст] / А. Я. Головко // Proceedings of the eighth international scientific-practical conference "Internet-Education-Science" (IES-2012), Vinnytsia, 1 - 5 October, 2012. - Vinnytsia : VNTU, 2012. - С. 192.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7886
dc.description.abstractЗа одним iз останнiх визначень, соцiальний маркетинг - це систематичне застосування маркетингу разом iз iншими концепцiями та технiками, з метою досягнення специфiчних поведiнкових цiлей задля суспiльного добробуту [1]. У порiвняннi iз комерцiйним маркетингом, першочергова мета соцiального маркетингу – надання соцiального блага та досягнення позитивних поведiнкових зрушень у поведiнцi людей. Наочним та зрозумiлим шляхом соцiальний маркетинг здатний заохочувати людей до ведення здорового способу життя, дотримання правил безпеки, захисту прав людини i громадянина, власної участi у iнiцiативах соцiального змiсту.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleIнтернет-iнiцiативи як ефективний iнструмент соцiального маркетингуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.138


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію