Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСавчук, Т. О.uk
dc.contributor.authorIсаєнко, О. А.uk
dc.date.accessioned2016-02-10T12:33:34Z
dc.date.available2016-02-10T12:33:34Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationСавчук, Т. О. Задача market forecasting в оцiнюваннi перспектив розвитку кон’юнктури певного ринку [Текст] / Тамара Олександрiвна Савчук, Олександр Анатолiйович Iсаєнко // Proceedings of the eighth international scientific-practical conference "Internet-Education-Science" (IES-2012), Vinnytsia, 1 - 5 October, 2012. - Vinnytsia : VNTU, 2012. - С. 212.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7903
dc.description.abstractВ статтi обґрунтовується доцiльнiсть та опис iнтелектуальної системи, що розв’язує задачу market forecasting для визначення кон’юнктури ринку продукцiї, що базується на використаннi методiв прогнозування для визначення кон’юнктури ринку продукцiї.uk
dc.description.abstractThis article explain the rationale and description of the intelligent system that solves the problem of market forecasting to determine a product market based on the use of forecasting methods to determine the production market.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleЗадача market forecasting в оцiнюваннi перспектив розвитку кон’юнктури певного ринкуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.89+658.8.012


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію