Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСавчук, Т. О.uk
dc.contributor.authorЛуженецький, Романuk
dc.date.accessioned2016-02-10T12:39:13Z
dc.date.available2016-02-10T12:39:13Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationСавчук, Т. Кластеризацiя клiєнтiв компанiї при вирiшеннi задач цiльового маркетингу [Текст] / Тамара Савчук, Роман Луженецький // Proceedings of the eighth international scientific-practical conference "Internet-Education-Science" (IES-2012), Vinnytsia, 1 - 5 October, 2012. - Vinnytsia : VNTU, 2012. - С. 214.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7906
dc.description.abstractВ статтi обґрунтовано доцiльнiсть використання компанiями цiльового маркетингу, визначено основнi ета- пи кластерного аналiзу при вирiшеннi задач цiльового маркетингу, а також формалiзовано задачу кластеризацiї клiєнтiв компанiї, що базується на атрибутах, що їх характеризують.uk
dc.description.abstractThe article substantiates the feasibility of using targeted marketing for companies, the main stages of cluster analysis in solving problems of targeted marketing, and also the problem of clustering the customers, based on attributes that characterize them, is formalized.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleКластеризацiя клiєнтiв компанiї при вирiшеннi задач цiльового маркетингуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.89


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію