Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМороз, О. В.uk
dc.contributor.authorСемцов, В. М.uk
dc.contributor.authorВакар, Т. В.uk
dc.date.accessioned2016-02-11T20:47:42Z
dc.date.available2016-02-11T20:47:42Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationМороз О. В. Потенціал і перспективи брендингу сільських територій [Текст] / О. В. Мороз, В. М. Семцов, Т. В. Вакар // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія "Економічні науки". – 2015. – Вип. 10, ч. 3. –С. 105–111.uk
dc.identifier.issn2307-8030
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8003
dc.description.abstractСтаття присвячена брендингу як фактору, що здатний впливати на розвиток сільських територій України. Ідентифіковано потенціал та перспективи розвитку брендингу сільських територій, на прикладі Жмеринського району Вінницької області. Визначено брендові передумови сільських громад Жмеринщини.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХерсонський державний університетuk
dc.subjectсільські територіїuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectефективністьuk
dc.titleПотенціал і перспективи брендингу сільських територійuk
dc.typeArticle


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію