Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКарачина, Н. П.uk
dc.contributor.authorСорока, Л. Ю.uk
dc.contributor.authorKarachyna, N. P.en
dc.contributor.authorSoroka, L. Y.en
dc.date.accessioned2016-02-15T10:34:53Z
dc.date.available2016-02-15T10:34:53Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationКарачина Н. П. Вплив іміджу держави на інвестиційну привабливість підприємства [Текст] / Н. П. Карачина, Л. Ю. Сорока // Економічний простір. – 2014. – № 85. – С. 54-61.uk
dc.identifier.issn2224-6282
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8201
dc.description.abstractУ статті досліджено та проаналізовано існуючі у сучасній літературі підходи щодо визначення іміджу держави як чинника, який суттєво впливає на інвестиційну привабливість підприємства. Систематизовано та проведено аналіз факторів, що формують інвестиційну привабливість на макрорівні (держави). За даними експертного дослідження розподілено характерні риси державного іміджу України, які створюють позитивний та негативний вплив на нього. За даними Державної служби статистики України, проаналізовано динаміку зміни індексу інвестиційної привабливості за 2008-2013 роки та обсягу прямих інвестицій в Україну за 2001-2013 роки. Визначено, які саме країни є основними українськими інвесторами та яку частку вони займають у структурі загального обсягу прямих інвестицій. Також встановлено тенденцію інвестування у проекти, метою яких є швидке отримання прибутку, а також поспішного виведення його за межі країни. Виявлено вплив даної тенденції на вітчизняні підприємства. Обґрунтовано доцільність підвищення іміджу держави для створення сприятливого інвестиційного клімату.uk
dc.description.abstractThe paper investigates and analyzes the existing approaches in recent literature to determine the image of the state as a factor that influences greatly the investment attractiveness of the company. There have been systematized and analyzed the factors that shape the investment attractiveness at the state level. According to the expert study the peculiarities of Ukraine's state image have been defined, that create positive and negative effect on the country. According to the State Statistics Service of Ukraine, the dynamic of changes of investment attractiveness index for 2008-2013 and amount of direct investment in Ukraine for 2001-2013 have been analyzed. There has been found, what countries are the main Ukrainian investors and what proportion they occupy in the structure of total amount of direct investment. Also there has been found a tendency to invest in the projects aimed at quick profit and its hasty withdrawal from the country. It has been also found the impact of this trend on the domestic enterprises. There have been given reasons for improving the image of the state to create a favorable investment climate.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриuk
dc.subjectімідж державиuk
dc.subjectінвестиційна привабливістьuk
dc.subjectінвестиціїuk
dc.subjectпрямі іноземні інвестиціїuk
dc.subjectіндекс інвестиційної привабливостіuk
dc.subjectimage of the countryen
dc.subjectinvestment attractionen
dc.subjectinvestmenten
dc.subjectdirect foreign investmenten
dc.subjectindex of investment attractivenessen
dc.titleВплив іміджу держави на інвестиційну привабливість підприємстваuk
dc.title.alternativeThe influence of state image on investment attractiveness of an enterpriseen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc330.322.5


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію