dc.contributor.author | Карачина, Н. П. | uk |
dc.contributor.author | Сорока, Л. Ю. | uk |
dc.contributor.author | Karachyna, N. P. | en |
dc.contributor.author | Soroka, L. Y. | en |
dc.date.accessioned | 2016-02-15T10:34:53Z | |
dc.date.available | 2016-02-15T10:34:53Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Карачина Н. П. Вплив іміджу держави на інвестиційну привабливість підприємства [Текст] / Н. П. Карачина, Л. Ю. Сорока // Економічний простір. – 2014. – № 85. – С. 54-61. | uk |
dc.identifier.issn | 2224-6282 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8201 | |
dc.description.abstract | У статті досліджено та проаналізовано існуючі у сучасній літературі підходи щодо
визначення іміджу держави як чинника, який суттєво впливає на інвестиційну
привабливість підприємства. Систематизовано та проведено аналіз факторів, що
формують інвестиційну привабливість на макрорівні (держави). За даними
експертного дослідження розподілено характерні риси державного іміджу України,
які створюють позитивний та негативний вплив на нього. За даними Державної
служби статистики України, проаналізовано динаміку зміни індексу інвестиційної
привабливості за 2008-2013 роки та обсягу прямих інвестицій в Україну за 2001-2013
роки. Визначено, які саме країни є основними українськими інвесторами та яку
частку вони займають у структурі загального обсягу прямих інвестицій. Також
встановлено тенденцію інвестування у проекти, метою яких є швидке отримання
прибутку, а також поспішного виведення його за межі країни. Виявлено вплив даної
тенденції на вітчизняні підприємства. Обґрунтовано доцільність підвищення іміджу
держави для створення сприятливого інвестиційного клімату. | uk |
dc.description.abstract | The paper investigates and analyzes the existing approaches in recent literature to
determine the image of the state as a factor that influences greatly the investment
attractiveness of the company. There have been systematized and analyzed the factors
that shape the investment attractiveness at the state level. According to the expert
study the peculiarities of Ukraine's state image have been defined, that create positive
and negative effect on the country. According to the State Statistics Service of
Ukraine, the dynamic of changes of investment attractiveness index for 2008-2013 and
amount of direct investment in Ukraine for 2001-2013 have been analyzed. There has been found, what countries are the main Ukrainian investors and what proportion they
occupy in the structure of total amount of direct investment. Also there has been found
a tendency to invest in the projects aimed at quick profit and its hasty withdrawal from
the country. It has been also found the impact of this trend on the domestic enterprises.
There have been given reasons for improving the image of the state to create a
favorable investment climate. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Придніпровська державна академія будівництва та архітектури | uk |
dc.subject | імідж держави | uk |
dc.subject | інвестиційна привабливість | uk |
dc.subject | інвестиції | uk |
dc.subject | прямі іноземні інвестиції | uk |
dc.subject | індекс інвестиційної привабливості | uk |
dc.subject | image of the country | en |
dc.subject | investment attraction | en |
dc.subject | investment | en |
dc.subject | direct foreign investment | en |
dc.subject | index of investment attractiveness | en |
dc.title | Вплив іміджу держави на інвестиційну привабливість підприємства | uk |
dc.title.alternative | The influence of state image on investment attractiveness of an enterprise | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 330.322.5 | |