Соціальний пакет як метод підвищення мотивації до трудової діяльності працівників підприємства
Автор
Карачина, Н. П.
Зайкова, В. С.
Орищук, Л. І.
Дата
2013Metadata
Показати повний опис матеріалуCollections
- Наукові роботи каф. ММЕ [244]
Короткий опис(реферат)
У статті проаналізовано сутність поняття "соціальний пакет" та його місце в підприємництві. Досліджено класифікацію, основні функції та встановлено закономірності його еволюції. Визначено цілі роботодавців щодо введення соціального пакету на підприємстві. Проаналізовано основні чинники ефективності його функціонування. Виявлено основні методи щодо формування соціального пакету та його основні складові. Розглянуто комплексний та індивідуальний підходи до формування соціального пакету.
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8258