• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Факультет менеджменту та інформаційної безпеки
  • Кафедра менеджменту, маркетингу та економiки
  • Наукові роботи каф. ММЕ
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Факультет менеджменту та інформаційної безпеки
  • Кафедра менеджменту, маркетингу та економiки
  • Наукові роботи каф. ММЕ
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Теоретико-методологічний аналіз дефініції «концепції маркетингу»

Автор
Філатова, Л. С.
Новохацька, Л. В.
Дата
2015
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. ММЕ [367]
Анотації
В статті розглянуто основні підходи до визначення понят- тя «концепції маркетингу». Виділено та досліджено роль п’яти класичних концепцій маркетингу, та акцентовано на важливій ролі сучасних концепцій, які враховують не лише збутову, ви- робничу діяльність і т. д., але й соціо-еколого-економічних фак- тори. Тому набуває актуальності визначення тенденцій розви- тку сучасних концепцій маркетингу та їх місце в господарській діяльності підприємства.
 
В статье рассмотрены основные подходы к определению понятия «концепции маркетинга». Выделена и исследована роль пяти классических концепций маркетинга, сделан акцент на важную роль современных концепций, которые учитывают не только сбытовую, производственную деятельность и т. д., но и социо-эколого-экономических факторы. Поэтому становится актуальным определение тенденций развития современных концепций маркетинга и их место в хозяйственной деятель- ности предприятия.
 
The present paper considers main approaches to the determination of “marketing concept” notion. There had been distinguished and investigated the role of five classical marketing conceptions, and important role of modern conceptions that included not only sale, production activities etc., but socio-ecoeconomic factors is emphasized. Consequently, determination of tendencies of modern marketing conceptions development and their place in economic enterprise activity obtains importance.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8268
Відкрити
Концепції маркетингу.pdf (331.3Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ