Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРибачук, Н. В.uk
dc.contributor.authorRybachuk, N. V.en
dc.date.accessioned2016-02-15T22:25:57Z
dc.date.available2016-02-15T22:25:57Z
dc.date.issued2010-05
dc.identifier.citationРибачук Н. В. Формування лояльності як одного з основних чинників економічної безпеки підприємства [Текст] / Н. В. Рибачук // Матеріали VI регіональної науково-практичної конференції "Теорія та практика сучасного підприємства в контексті парадигми економічної безпеки". - Вінниця : ВНТУ, 2010. - С. 384-388uk
dc.identifier.isbn978-966-641-357-7
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8271
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectлояльністьuk
dc.subjectпотенційний покупецьuk
dc.subjectвипадковий покупецьuk
dc.subjectпостійний покупецьuk
dc.subjectаптекаuk
dc.titleФормування лояльності як одного з основних чинників економічної безпеки підприємстваuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.5


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію