• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Факультет менеджменту та інформаційної безпеки
  • Кафедра менеджменту, маркетингу та економiки
  • Наукові роботи каф. ММЕ
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Факультет менеджменту та інформаційної безпеки
  • Кафедра менеджменту, маркетингу та економiки
  • Наукові роботи каф. ММЕ
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Актуальність "інноваційного маркетингу" для виробників будівельних матеріалів та виробів

Автор
Несен, Л. М.
Несен, В. В.
Несен, Л. Н.
Несен, В. В.
Nesen, L. M.
Nesen, V. V.
Дата
2004
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. ММЕ [367]
Анотації
Проаналізовано стан інноваційної діяльності в промисловості України взагалі та в ПБМ. Узагальнені сучасні продуктові та технологічні інновації у виробництві будівельних матеріалів та виробів. Наведені причини невдач при виведенні на ринок нових товарів та охарактеризовані галузеві труднощі щодо запровадження нових продуктів на ринку будматеріалів. Розкриті бар’єри виведенню на ринок інновацій та методи їх усунення за допомогою інструментарію інноваційного маркетингу.
 
Проанализировано состояние инновационной деятельности в промышленности Украины вообще и в ПСМ. Обобщены современные продуктовые и технологические инновации в производстве строительных материалов и изделий. Приведены причины неудач при выводе на рынок новых товаров и охарактеризованы отраслевые трудности по внедрению новых продуктов на рынке стройматериалов. Раскрыты барьеры выводу на рынок инноваций и методы их устранения с помощью инструментария инновационного маркетинга.
 
State of innovation in the industry in general and in building materials industry of Ukraine analyzed. Modern products and technological innovations in the production of building materials and products summarized. Causes of failures in the derivation of new products are presented and industry difficulties to introduce new products to the building materials market characterized. Barriers to market innovation and methods to address using innovative marketing tools disclosed.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8282
Відкрити
Актуал інномаркетинг будмат.doc (183Kb)
Актуал інномаркетинг будмат.pdf (601.4Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ