• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Факультет менеджменту та інформаційної безпеки
  • Кафедра менеджменту, маркетингу та економiки
  • Наукові роботи каф. ММЕ
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Факультет менеджменту та інформаційної безпеки
  • Кафедра менеджменту, маркетингу та економiки
  • Наукові роботи каф. ММЕ
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Інформаційна взаємодія в інноваційних процесах

Автор
Несен, Л. М.
Несен, В. В.
Несен, Л. Н.
Несен, В. В.
Nesen, L. M.
Nesen, V. V.
Дата
2010
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. ММЕ [367]
Анотації
Інноваційні процеси характеризуються неконтрольованим, неформалізованим розповсюдженням знань та інформації про інновацію, яке отримало назву дифузія. В роботі відображені три аспекти дифузії: 1) дифузія знань; 2) дифузія технологій (формалізована процедура – трансфер технологій); 3) дифузія інноваційних товарів в ринок (поширення інновацій). Сучасний менеджмент та маркетинг направлені на формалізацію цих неформалізованих процесів та моделювання процесу дифузії інновацій.
 
Инновационные процессы характеризуются неконтролируемым, неформализованным распространением знаний и информации об инновации, которое получило название диффузия. В работе отражены три аспекта диффузии: 1) диффузия знаний; 2) диффузия технологий (формализованная процедура - трансфер технологий); 3) диффузия инновационных товаров в рынок (распространение инноваций). Современный менеджмент и маркетинг направлены на формализацию этих неформализованных процессов и моделирование процесса диффузии инноваций.
 
Innovation processes are characterized by uncontrolled, nonformalized dissemination of knowledge and information about innovation, which is called diffusion. The work shows three aspects of diffusion: 1) diffusion of knowledge; 2) diffusion of technology (formalized procedure - transfer of technologies); 3) the diffusion of innovative products in the market (dissemination of innovations). Modern management and marketing aimed at the formalization of nonformalized processes and modeling diffusion of innovations.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8295
Відкрити
Інформ взаємодія в інновац процесах.doc (52Kb)
Інформ взаємодія в інновац процесах.pdf (285.9Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ