Організаційні аспекти дифузії інновацій на ринку будівельних матеріалів та послуг
Author
Несен, Л. М.
Несен, В. В.
Несен, Л. Н.
Несен, В. В.
Nesen, L. M.
Nesen, V. V.
Date
2008Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ММЕ [353]
Abstract
На ринку будівельних матеріалів та послуг мають місце специфічні галузеві бар’єри запровадженню інновацій. Для їх подолання перспективними представляються конгломеративні форми бізнесу. В даній роботі представлені приклади реалізації інноваційних проектів через новоутворені конгломеративні структури. На рынке строительных материалов и услуг имеют место специфические отраслевые барьеры внедрению инноваций. Для их преодоления перспективными представляются конгломеративные формы бизнеса. В данной работе представлены примеры реализации инновационных проектов через недавно созданные конгломеративные структуры. On the market of building materials and services there are specific barriers of introduction of innovations. Conglomerate form of business is perspective for overcome them. In this work presents examples of implementation innovative projects by newly created conglomerate structures.
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8323