Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorНесен, Л. М.uk
dc.contributor.authorНесен, Л. Н.ru
dc.contributor.authorNesen, L. M.en
dc.date.accessioned2016-02-16T17:12:55Z
dc.date.available2016-02-16T17:12:55Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationНесен Л. М. Трансфер і дифузія технології: сутність та взаємозв'язок понять [Текст] / Л. М. Несен // Тези доповідей VІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг та логістика в системі менеджменту», Львів, 6-8 листопада 2008 р. – Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2008. – С. 319-320.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8325
dc.description.abstractМетою даного дослідження є аналіз основних організаційних аспектів та сучасних тенденцій щодо трансферу і дифузії технологій. Вважаємо, що термін «трансфер технологій» логічно сприймати лише як процедуру, формалізовану Законом України «Про державне регулювання діяльності у сфері трансферу технологій». Всі інші комунікативні (інформаційні) процеси в галузі технологій є дифузією (розповсюдженням) технологій. В даній роботі розкриті причини географічно хаотичної дифузії технологій, висвітлено взаємозв’язок концепцій маркетингу та видів інновацій. В якості гіпотези, припускаємо необхідність розробки механізму регулювання швидкості дифузії технологій на всіх рівнях функціонування економіки.uk
dc.description.abstractЦелью данного исследования является анализ основных организационных аспектов и современных тенденций относительно трансфера и диффузии технологий. Считаем, что термин «трансфер технологий» логично воспринимать лишь как процедуру, формализованную Законом Украины «О государственном регулировании деятельности в сфере трансфера технологий». Все другие коммуникативные (информационные) процессы в области технологий являются диффузией (распространением) технологий. В данной работе раскрыты причины географически хаотической диффузии технологий, освещены взаимосвязь концепций маркетинга и видов инноваций. В качестве гипотезы, предполагаем необходимость разработки механизма регулирования скорости диффузии технологий на всех уровнях функционирования экономики.ru
dc.description.abstractThe aim of this study was to analyze key organizational aspects and contemporary trends with respect to the transfer and diffusion of technologies. We believe that the term "technology transfer" is logical to perceive as the only procedure formalized by the Law of Ukraine "On state regulation of activities in the field of technology transfer". All other communication (information) in the field of technology processes are diffusion (spread) of technologies. In this work disclosed causes of geographically chaotic diffusion of technologies, interrelation marketing conceptions and types of innovations presented. As a hypothesis, we assume the need for a mechanism for regulating the rate of diffusion of technologies at all levels of economic performance.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНаціональний університет «Львівська політехніка»uk
dc.subjectтрансфер і дифузія технологійuk
dc.subjectконцепції маркетингуuk
dc.subjectвиди інноваційuk
dc.subjectтрансфер и диффузия технологийru
dc.subjectконцепции маркетингаru
dc.subjectвиды инновацийru
dc.subjecttransfer and diffusion technologiesen
dc.subjectmarketing conceptsen
dc.subjecttypes of of innovationsen
dc.titleТрансфер і дифузія технології: сутність та взаємозв'язок понятьuk
dc.title.alternativeТрансфер и диффузия технологии: сущность и взаимосвязь понятийru
dc.title.alternativeTransfer and diffusion of technology: the nature and interrelation of termsen
dc.typeThesis


Файли в цьому документі

Thumbnail
Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію