Реалізація стратегії блакитного океану через реінжиніринг бізнес-процесів: практичний аспект
Author
Несен, Л. М.
Несен, Л. Н.
Nesen, L. M.
Date
2014Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ММЕ [353]
Abstract
Посилення конкуренції актуалізую стратегію блакитного океану для переорієнтації бізнесу. Реінжиніринг бізнес-процесів представляє собою тактичну реалізацію вказаної стратегії. Стратегія блакитного океану і реінжиніринг бізнес-процесів разом складають філософську основу недосяжності конкурентами досить тривалий проміжок часу. Перед початком процесу сертифікації менеджменту якості власникам та топ-менеджменту бізнесу слід проаналізувати: які є можливості для переходу в «блакитний океан» і, відповідно, для реінжинірингу бізнес-процесів. Усиление конкуренции актуализирует стратегию голубого океана для переориентации бизнеса. Реинжиниринг бизнес-процессов представляет собой тактическую реализацию указанной стратегии. Стратегия голубого океана и реинжиниринг бизнес-процессов вместе составляют философскую основу недосягаемости конкурентами достаточно длительный промежуток времени. Перед началом процесса сертификации менеджмента качества владельцам и топ-менеджменту бизнеса следует проанализировать: какие есть возможности для перехода в «голубой океан» и, соответственно, для реинжиниринга бизнес-процессов. Growth of competition actualizes the blue ocean strategy for reorientation of business. Business process reengineering represents a tactical implementation of this strategy. Blue ocean strategy and reengineering business processes together form the philosophical basis of inaccessibility by competitors for a sufficiently long period of time. Before the process of certification of quality management owners and top management business should be analyzed: what are the opportunities to go to the "blue ocean" and, accordingly, for business process reengineering.
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8329