• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Факультет менеджменту та інформаційної безпеки
  • Кафедра менеджменту, маркетингу та економiки
  • Наукові роботи каф. ММЕ
  • View Item
  • Frontpage
  • Факультет менеджменту та інформаційної безпеки
  • Кафедра менеджменту, маркетингу та економiки
  • Наукові роботи каф. ММЕ
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Реалізація стратегії блакитного океану через реінжиніринг бізнес-процесів: практичний аспект

Author
Несен, Л. М.
Несен, Л. Н.
Nesen, L. M.
Date
2014
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. ММЕ [367]
Abstract
Посилення конкуренції актуалізую стратегію блакитного океану для переорієнтації бізнесу. Реінжиніринг бізнес-процесів представляє собою тактичну реалізацію вказаної стратегії. Стратегія блакитного океану і реінжиніринг бізнес-процесів разом складають філософську основу недосяжності конкурентами досить тривалий проміжок часу. Перед початком процесу сертифікації менеджменту якості власникам та топ-менеджменту бізнесу слід проаналізувати: які є можливості для переходу в «блакитний океан» і, відповідно, для реінжинірингу бізнес-процесів.
 
Усиление конкуренции актуализирует стратегию голубого океана для переориентации бизнеса. Реинжиниринг бизнес-процессов представляет собой тактическую реализацию указанной стратегии. Стратегия голубого океана и реинжиниринг бизнес-процессов вместе составляют философскую основу недосягаемости конкурентами достаточно длительный промежуток времени. Перед началом процесса сертификации менеджмента качества владельцам и топ-менеджменту бизнеса следует проанализировать: какие есть возможности для перехода в «голубой океан» и, соответственно, для реинжиниринга бизнес-процессов.
 
Growth of competition actualizes the blue ocean strategy for reorientation of business. Business process reengineering represents a tactical implementation of this strategy. Blue ocean strategy and reengineering business processes together form the philosophical basis of inaccessibility by competitors for a sufficiently long period of time. Before the process of certification of quality management owners and top management business should be analyzed: what are the opportunities to go to the "blue ocean" and, accordingly, for business process reengineering.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8329
View/Open
Блакитний океан через реінжиніринг.doc (67.5Kb)
Блакитний океан через реінжиніринг.pdf (318.1Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ