Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorШтовба, С. Д.uk
dc.contributor.authorШтовба, О. В.uk
dc.contributor.authorShtovba, S. D.en
dc.contributor.authorShtovba, O. V.en
dc.date.accessioned2016-02-19T10:11:14Z
dc.date.available2016-02-19T10:11:14Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationШтовба С. Д. Нечіткі технології в брендинзі [Текст] / С. Д. Штовба, О. В. Штовба // Нейро-нечіткі технології моделювання в економіці. - 2013. - № 2. - С. 187-202.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8464
dc.description.abstractПроцеси створення, виведення на ринок та експлуатації брендів характеризуються невизначеністю різної природи, що обумовлено труднощами прогнозування реакції великої групи людей. Одним із найбільш ефективних інструментів моделювання гуманістичних систем в умовах невизначеності є нечіткі технології. Встановлено, що в брендинзі найчастіше застосовують нечіткі технології, які ґрунтуються на нечіткому виведенні, представленні невизначених даних нечіткими множинами та нечітких парних порівняннях альтернатив. Подекуди використовують принцип Беллмана — Заде, нечітку кластеризацію та нечіткі запити до баз даних. В статті здійснено огляд використання зазначених нечітких технологій для вирішення практичних задач оцінювання, моделювання, кластеризації та оптимізації, які виникають на різних етапах життєвого циклу бренду. Незважаючи на переваги застосування нечітких технологій за умов невизначеності початкової інформації, в практиці брендингу вони використовуються в поодиноких випадках. Відповідно, цю статтю присвячено виявленню перспективних напрямів впровадження нечітких технологій в бренд-менеджмент та дослідженню інструментарію нечіткого моделювання, що може бути застосований для розв’язання окремих прикладних задач із формулюванням рекомендацій до конструювання моделей та відповідних систем підтримки прийняття рішень.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКиївський національний економічний університет імені Вадима Гетьманаuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectнечіткі технологіїuk
dc.subjectнечіткі множиниuk
dc.subjectмоделюванняuk
dc.subjectприйняття рішеньuk
dc.subjectкластеризаціяuk
dc.subjectоптимізаціяuk
dc.titleНечіткі технології в брендинзіuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc339.138


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію