Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМіронова, Ю. В.uk
dc.contributor.authorКагляк, О. О.uk
dc.contributor.authorПітик, О. В.uk
dc.date.accessioned2016-02-24T14:50:17Z
dc.date.available2016-02-24T14:50:17Z
dc.date.issued2016-02
dc.identifier.citationМіронова Ю. В. Науково-теоретичні основи дослідження маркетингових комунікаційних процесів на підприємстві [Текст] / Ю. В. Міронова, О. О. Кагляк, О. В. Пітик // Вісник Хмельницького національного університету. Серія "Економічні науки". – Хмельницький, 2016. – № 1, т. 1(228). – С. 207–214.uk
dc.identifier.issn2307-5740
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8763
dc.description.abstractПроведено наукові дослідження щодо ефективності маркетингових комунікацій на вітчизняних підприємствах. Виділено основні інструменти маркетингової комунікаційної діяльності, а також проведено ґрунтовні дослідження щодо їх пріоритетності методом експертних оцінок. Обґрунтовано науковий інструментарій у системі комунікаційного маркетингу на підприємствах.uk
dc.description.abstractПроведены научные исследования по эффективности маркетинговых коммуникаций на отечественных предприятиях. Выделены основные инструменты маркетинговой коммуникационной деятельности, а также проведения основательные исследования по их приоритетности методом экспертных оценок. Обоснованно научный инструментарий в системе коммуникационного маркетинга на предприятиях.ru
dc.description.abstractResearches on the effectiveness of the marketing communications were pursued in the domestic companies. There were found the main tools of marketing communication activity and they also did the ground inverstigations about their priority by the method of expert grades. Researches tools were grounded in the marketing communications system in companies.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХмельницький національний університетuk
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні наукиuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectкомунікаційний маркетингuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectстимулювання збутуuk
dc.subjectкорпоративний сайтuk
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииru
dc.subjectкоммуникационный маркетингru
dc.subjectрекламаru
dc.subjectстимулирование сбытаru
dc.subjectкорпоративный сайтru
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectcorporate siteen
dc.titleНауково-теоретичні основи дослідження маркетингових комунікаційних процесів на підприємствіuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc658.8


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію