Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБіліченко, В. В.uk
dc.contributor.authorРоманюк, С. О.uk
dc.date.accessioned2016-02-25T16:59:33Z
dc.date.available2016-02-25T16:59:33Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationБіліченко В. В. Моделювання інноваційної діяльності автотранспортного підприємства [Текст] / В. В. Біліченко, С. О. Романюк // Управління проектами, системний аналіз і логістика. - Київ : НТУ, 2009. - Вип. 7. - С. 22-27.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8896
dc.description.abstractІнноваційна діяльність в сучасних умовах розглядається як один з найважливіших факторів підвищення ефективності функціонування автотранспортних підприємств. Впровадження інновацій на підприємствах зумовлено: вимогами споживачів, пошуком оптимальних рішень проблем, що виникають у діяльності організації, конкурентною боротьбою між АТП на ринку, бажанням отримувати більший прибуток, підтримати чи підвищити престиж. Інноваційна діяльність для підприємства означає – заміна морально застарілої продукції (а також технології її виготовлення), яка не користується попитом, пошук нових ринків реалізації продукції, на які підприємство має шанси і спроможне зайняти та утримати свої ніші на внутрішньому чи зовнішньому ринках [1].uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНаціональний транспортний університетuk
dc.subjectмоделюванняuk
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.subjectавтотранспортне підриємствоuk
dc.titleМоделювання інноваційної діяльності автотранспортного підприємстваuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc629.113.013


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію