Опис моделі галузевого впливу на стан ринку
Автор
Мороз, О. В.
Воловодюк, С. С.
Moroz O. V.
Volovodyuk S. S.
Дата
2014Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ММЕ [353]
Анотації
Висвітлено взаємозв’язок і вплив розвитку будівництва на економічне зростання. Проаналізовано динаміку відносного обсягу будівельної галузі у світовому ВВП різних за соціально-економічним розвитком груп. Проведено співставлення динаміки змін частки будівництва в Україні з відповідним показником країн з перехідною економічною системою. Розглянуто основні економічні показники будівельно-індустріального комплексу в розрізі країни та Вінницького регіону, визначено обмеження розвитку галузі. Відзначено особливе місце та вплив галузі промисловості будівельних матеріалів на зростання та розвиток будівельної індустрії на рівні країни і окремих регіонів. Вказано на потребу докорінної модернізації як технологічної основи виробництва галузі, так і системи управління її розвитку. Відмічено перспективність застосування у виробничо-збутовій діяльності підприємств маркетингово-комунікаційних інструментів, адаптованих під вітчизняного споживача. Relationship of development of construction with economic growth as well as its influence on the latter were covered. Within the world GDP, dynamics of the relative volume of construction industry sector, consisting of groups with different socio-economic development, was analyzed. A comparison of dynamics of change in the share of construction in Ukraine with the corresponding indicator of the countries with transitional economy systems was carried out. The main economic indicators of construction-industrial complex in the context of the country and of the Vinnytsya region were considered, limitations for development of the industry sector were defined. A special place and the influence of the industry sector of construction materials on the growth and development of the construction industry at the country and regional levels was highlighted. The need of fundamental modernization concerning the technological basis of the industry sector, as well as the system for management of its development, was indicated. Prospect of implementation in the production and supply activity of enterprises tools for marketing and communication, adapted to the domestic consumer, was specified. Освещена взаимосвязь и влияние развития строительства на экономический рост. Проанализирована динамика относительного объема строительной отрасли в мировом ВВП различных по социально-экономическому развитию групп. Проведено сопоставление динамики изменения доли строительства в Украине с соответствующим показателем стран с переходной экономической системой. Рассмотрены основные экономические показатели строительно-индустриального комплекса в разрезе страны и Винницкого региона, определены ограничения развития отрасли. Отмечено особое место и влияние отрасли промышленности строительных материалов на рост и развитие строительной индустрии на уровне страны и отдельных регионов. Указано на необходимость коренной модернизации как технологической основы производства отрасли, так и системы управления ее развитием. Отмечена перспективность применения в производственно-сбытовой деятельности предприятий маркетингово-коммуникационных инструментов, адаптированных под отечественного потребителя.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8921