Керований гідравлічний мотор-барабан
Автор
Поліщук, Леонід Клавдійович
Харченко, Євген Валентинович
Адлер, Оксана Олександрівна
Мамчур, Андрій Сергійович
Полищук, Леонид Клавдиевич
Харченко, Евгений Валентинович
Адлер, Оксана Александровна
Мамчур, Андрей Сергеевич
Polischuk, Leonid Klavdiiovych
Kharchenko, Yevhen Valentynovych
Adler, Oksana Oleksandrivna
Mamchur, Andrii Serhiiovych
Дата
2008-10-10Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Керований гідравлічний мотор-барабан містить привод, виконаний у вигляді окремих гідродвигунів, розташованих всередині корпусу барабана, встановленого на осі, всередині якої виконано осьові канали для підведення та відведення робочої рідини, передавальний механізм з ведучою, проміжною та коронною шестернями, опорний елемент і пристрій керування. Додатково введений другий передавальний механізм, в якому ведуча шестірня внутрішньою поверхнею центрального отвору посаджена вільно із зазором на зовнішню поверхню циліндричної частини лівої півмуфти, яка своєю внутрішньою поверхнею встановлена через шпонкове з'єднання на валу другого гідродвигуна з можливістю осьового переміщення. При цьому всередині лівої півмуфти виконана розточка, в котрій розміщено пружину, що лівим торцем через шайбу взаємодіє з правим торцем грибка, який встановлено в центральному отворі цієї півмуфти, а правим торцем пружина через шайбу з'єднана зі стопорним кільцем, яке зафіксоване в розточці зі сторони вала другого гідродвигуна, при цьому ліва поверхня маточини ведучої шестірні жорстко скріплена з торцевою поверхнею правої півмуфти, яка разом з лівою півмуфтою утворюють фрикційну муфту, до того ж, грибок своєю сферичною поверхнею контактує із торцевою сферичною поверхнею плунжера, що встановлений у більшому діаметрі центрального ступінчастого отвору, виконаного в середній частині осі з правої сторони, а порожнина, що утворена поверхнею меншого діаметра цього отвору, через радіальний канал під'єднана до напірної магістралі другого гідродвигуна. Управляемый гидравлический мотор-барабан содержит привод, выполненный в виде отдельных гидродвигателей, расположенных внутри корпуса барабана, установленного на оси, внутри которой выполнены осевые каналы для подвода и отвода рабочей жидкости, передаточный механизм с ведущей, промежуточной и коронной шестернями, опорный элемент и устройство управления. Дополнительно введен второй передаточный механизм, в котором ведущая шестерня внутренней поверхностью центрального отверстия посажена свободно с зазором на внешнюю поверхность цилиндрической части левой полумуфты, которая своей внутренней поверхностью установлена через соединение шпонки на валу второго гидродвигателя с возможностью осевого перемещения. При этом внутри левой полумуфты выполнена расточка, в которой расположена пружина, которая левым торцом через шайбу взаимодействует с правым торцом грибка, который установлен в центральном отверстии этой полумуфты, а правым торцом пружина через шайбу соединена со стопорным кольцом, которое зафиксировано в расточке со стороны вала второго гидродвигателя, при этом левая поверхность ступицы ведущей шестерни жестко скреплена с торцевой поверхностью правой полумуфты, которая вместе с левой полумуфтой образуют фрикционную муфту, вместе с тем, грибок своей сферической поверхностью контактирует с торцевой сферической поверхностью плунжера, который установлен в большем диаметре центрального ступенчатого отверстия, выполненного в средней части оси с правой стороны, а полость, которая образована поверхностью меньшего диаметра этого отверстия, через радиальный канал подсоединена к напорной магистрали второго гидродвигателя. A controlled hydraulic motorized conveyor drum contains a drive made in the form of separate hydraulic engines located inside the housing of drum installed on an axle, inside which are made axial channels for supply and discharge of working fluid, a transmission gear with a drive, intermediate and crown gears, a supporting element and a control unit. It additionally includes the second transmission gear, in which the driven gear by internal surface of central opening is freely set with a clearance on external surface of cylindrical part of left half-coupling, which is installed by its internal surface through keying on the shaft of the second hydraulic engine with possibility of axial displacement. In this case inside the left half-coupling a boring is made, in which a spring is located, which by left end through the washer interacts with right end of the cap, which is installed in the central opening of this half-coupling, and by right end the spring through the washer is connected to the check ring, which is fastened in the boring from the side of the shaft of the second hydraulic engine. The left surface of the hub of drive gear is rigidly fastened with butt end of right half-coupling, which together with left half-coupling forms a friction coupling, at the same time, cap by its spherical surface contacts with the end spherical area of plunger, which is installed in the larger diameter of the central stepped hole made in the body of the axle from the right side, and the cavity, which is formed by the surface of smaller diameter of this opening, through the radial channel is connected to the delivery pipe of the second hydraulic engine.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8978