Розробка автоматизованих лабораторних практикумів віддаленого доступу у структурі віртуальних навчальних середовищ інженерного спрямування
Анотації
У статті здійснено аналіз стану впровадження автоматизованих лабораторних практикумів віддаленого доступу (АЛВПД) у практику професійної підготовки і перепідготовки спеціалістів інженерного профілю. Доведено, що структура віртуальних навчальних середовищ технічного спрямування повинна будуватися на платформі АЛВПД та сучасних систем управління процесом дистанційного навчання. На основі проведеного інформаційного пошуку, щодо сучасного АЛВПД, розроблено комплексну класифікацію інструментальних засобів даного призначення та здійснений порівняльний аналіз структури і функціональних можливостей віртуальних навчальних середовищ підготовки інженерного рівня. В статье проведен анализ состояния внедрения автоматизированных лабораторных практикумов удаленного доступа (АЛВПД) в практику профессиональной подготовки и переподготовки специалистов инженерного профиля. Доказано, что структура виртуальных учебных сред технического направления должна строиться на платформе АЛВПД и современных систем управления процессом дистанционного обучения. На основе проведенного информационного поиска, о современном АЛВПД, разработана комплексная классификация инструментальных средств данного назначения и осуществлен сравнительный анализ структуры и функциональных возможностей виртуальных учебных сред подготовки инженерного уровня. The article analyzed the status implementation of automated laboratory practical remote access (ALPRA) in specialist’s practice training and retraining in engineering profile. It is proved that the structure of virtual learning environments technical guidance should be based on the platform ALPRA and modern process control systems distance learning. Based on the current ALPRA search information, a comprehensive classification tools of the purpose were developed and carried out a comparative analysis of the structure and functionality of virtual learning environments preparing on engineer’s level.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8994
https://itce.vntu.edu.ua/index.php/itce/article/view/209