Етика ділових стосунків
Автор
Лесько, О. Й.
Прищак, М. Д.
Рузакова, Г. Г.
Залюбівська, О. Б.
Лесько, А. И.
Прыщак, Н. Д.
Залюбивская, О. Б.
Lesko, O. Y.
Pryschak, M. D.
Zalyubivska, O. B.
Дата
2009Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
У посібнику розкриваються етичні проблеми ділових стосунків у сфері бізнесу та управління, висвітлені основні положення ділової етики та правила ділового етикету. Розглянуто питання що регламентують порядок ділових зустрічей, ведення переговорів, організацію прийомів. Визначено чинники формування іміджу ділової людини. Велика увага приділяється питанню етичних норм та психологічних механізмів ділового спілкування.
Посібник розрахований на майбутніх менеджерів, керівників та використаний при вивченні дисциплін “Етика ділових стосунків”, “Ділова етика”, “Етика ділового спілкування”, “Психологія управління”, “Кадровий менеджмент”, “Організація праці менеджера”, “Конфліктологія”, “Основи риторики” та ін. В пособии раскрываются этические проблемы деловых отношений в сфере бизнеса и управления, освещены основные положения деловой этики и правила делового этикета. Рассмотрены вопросы регламентирующих порядок деловых встреч, ведение переговоров, организацию приемов. Определены факторы формирования имиджа делового человека. Большое внимание уделяется вопросу этических норм и психологических механизмов делового общения. Пособие рассчитано на будущих менеджеров, руководителей и использован при изучении дисциплин "Этика деловых отношений", "Деловая этика", "Этика делового общения", "Психология управления", "Кадровый менеджмент", "Организация труда менеджера", "Конфликтология", " основы риторики "и др. The manual reveals the ethical issues of business relationships in business and administration, highlighted the main provisions of business ethics and rules of business etiquette. The question of regulating the business meetings, negotiating, organizing receptions. Factors forming the image of a business person. Much attention is paid to the issue of ethics and psychological mechanisms of business communication. The manual is designed for future managers, and used in the study subjects "Ethics of business relations", "Business ethics", "Ethics of business communication", "Management Psychology", "Human resource management", "Organization of work manager", "Conflict," " Basics of rhetoric "and others.
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9092