Підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності в історичному контексті
Автор
Рибачук, Н. В.
Лю Ліцзянь
Журко, Т. О.
Rybachuk, N. V.
Liu Lijian
Zhurko, T. O.
Дата
2016-03Metadata
Показать полную информациюCollections
- Наукові роботи каф. ММЕ [353]
Аннотации
У статті розглянуті концептуальні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності в історичному контексті. Розглянута еволюція підходів до оцінки ефективності та причин цих еволюційних метаморфоз. Проаналізовані передумови виникнення концепції комплексного підходу до оцінки ефективності маркетингової діяльності та її складові. In the article the conceptual approaches to evaluating the effectiveness of marketing activity in the historical context have been observed. The evolution of approaches to assess the effectiveness and reasons for these evolutional metamorphoses has been considered. There have been analyzed preconditions of the concept of a comprehensive approach to evaluating the effectiveness of marketing activity and its components.
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9378