Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЧорний, А. Ю.uk
dc.date.accessioned2016-05-08T23:01:41Z
dc.date.available2016-05-08T23:01:41Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationЧорний А. Ю. Маркетингові аспекти в розвитку підприємства малого бізнесу (на прикладі ТОВ «Асахі-карате») [Електронний ресурс] : [презентація] / А. Ю. Чорний ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет будівництва, теплоенергетики та газопостачання ; Кафедра менеджменту будівництва та цивільної оборони. - Електронні текстові дані (1 файл: 1,58 Мбайт). - Вінниця, 2015. - Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9776
dc.descriptionКерівник : к.т.н., проф. Сердюк В. Р.uk
dc.description.abstractМетою даної дипломної роботи є удосконалення маркетингових аспектів в розвитку підприємств малого бізнесу України. В першому розділі розкриваються теоретичні основи розвитку малого бізнесу в Україні, тобто на якому рівні розвитку знаходиться дані підприємства, яка система державного регулювання застосовується до них. В другому розділі проводиться загальна характеристика основних показників діяльності малого підприємства ТОВ «Асахі-карате», а також аналіз організації його маркетингової і збутової політики і наявного конкурентного середовища в м. Жмеринка. В третьому розділі проводиться формування шляхів покращення маркетингових аспектів діяльності ТОВ «Асахі-карате», наводяться рекомендації стосовно оптимізаціх маркетингової діяльності підприємства.uk
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to improve the marketing aspects of the development of small business in Ukraine. In the first chapter reveals theoretical basis for the development of small business in Ukraine, that is, at what level of development of the enterprise this organizations are situate now and if that system of government regulation applicable to them. In the second chapter held a general description of the main indicators of small enterprises "Asahi-Karate" LLC and the analysis of the organization of its marketing and distribution policies and the competitive environment in the Zhmerinka city. In the third section carried formation ways to improve the marketing aspects of "Asahi-Karate" LLC and given recommendations on optimization of marketing activities of the company.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subject7.03060101
dc.subjectменеджмент організацій і адмініструванняuk
dc.titleМаркетингові аспекти в розвитку підприємства малого бізнесу (на прикладі ТОВ «Асахі-карате»)uk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail
Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію