Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ): Недавні надходження
Відображеня елементи 501-520 із 10705
-
Zero trust in modern information systems: concept, challenges, and implementation
(ВНТУ, 2025)В умовах зростаючих кіберзагроз та дедалі більш розмитих меж корпоративних мереж, модель інформаційної безпеки Zero Trust стає парадигмальним зрушенням у захисті інформаційних систем. Zero -
Дистанційний підбір кадрів на роботу
(ВНТУ, 2025)Розглянуто особливості дистанційного підбору кадрів на роботу. Визначено критерії відбору. Наведено комп’ютерні програми. -
Розробка бізнес-плану як інструменту стратегічного управління підприємством
(ВНТУ, 2025)підприємством. Визначено його роль у процесі планування, оцінки ризиків, залучення інвестицій та підвищення конкурентоспроможності. Окреслено основні етапи розробки бізнес-плану та його значення для довгострокового розвитку ... -
Особливості маркетингової діяльність в умовах оn-line ринку
(ВНТУ, 2025)відмінності оn-line і оff-line ринків. Проаналізовано та виокремлено низку особливостей управління маркетинговою діяльністю в умовах оn-line ринку. -
Ідентифікація структурних складових в управлінні інтелектуальним потенціалом підприємства
(ВНТУ, 2025)У статті виокремлюються структурні складові інтелектуального потенціалу підприємства в аспекті управлінського впливу на них, ґрунтуючись на соціальному критерії. Запропоновано використання поетапного управління інтелектуалізацією ... -
Прогнозування в системі управління підприємством
(ВНТУ, 2025)прийняття ефективних управлінських рішень. Описуються різні методи прогнозування, включаючи якісні (метод Дельфі, мозковий штурм, аналіз сценаріїв) та кількісні (аналіз часових рядів, причинно-наслідкове моделювання). Також ... -
Використання блокчейн-технологій для зберігання логів і ключів у vpn-інфраструктурі
(ВНТУ, 2025)Дана робота досліджує концепцію децентралізованої VPN-інфраструктури на основі блокчейн-технологій. -
Інновації для підвищення конкурентоспроможності продукції в роздрібній торгівлі
(ВНТУ, 2025)роздрібної торгівлі з метою поліпшення конкурентоспроможності продукції. Окреслено основні напрями інновацій, зокрема, інвестиції в оновлення основних засобів, застосування новітніх технологій у логістиці та автоматизацію ... -
Сутність та особливості механізму управління інноваціями на підприємствах
(ВНТУ, 2025)Розглянуто механізм інноваціями як важливий інструмент забезпечення їх -
Франчайзинг як механізм розвитку підприємництва в україні
(ВНТУ, 2025)У роботі досліджено франчайзинг як ефективний механізм розвитку підприємницької діяльності в Україні. -
Управління діловою активністю підприємства
(ВНТУ, 2025)проведення аналізу ділової активності підприємства. Встановлені основні індикатори розвитку підприємства, що визначають рівень його ділової активності. Окреслені основні етапи процесу управління діловою активністю підприємства. -
Стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства
(ВНТУ, 2025)У статті розглядаються основні стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства. Аналізуються ключові підходи до формування і впровадження стратегій, які дозволяють підприємствам зберігати лідерські позиції на ринку ... -
Фактори, що впливають на кредитоспроможність підприємств: аналітичний підхід
(ВНТУ, 2025)Розглянуто економічну суть та особливості кредитування в діяльності підприємства. Проаналізовано пропозиції з підвищення рівня кредитоспроможності підприємств. -
Формування та функціонування логістичних систем підприємства
(ВНТУ, 2025)У статті розглядаються теоретичні та практичні аспекти формування та функціонування логістичних систем підприємства. Визначено основні етапи створення логістичних систем, їх складові та ключові принципи роботи. -
Оптимізація системи управління ризиками в ІТ-компаніях
(ВНТУ, 2025)Визначено типові ризиків для ІТ-компаній та розглянуто переваги застосування IT-рішень в управлінні ризиками. -
Роль штучного інтелекту у маркетингу
(ВНТУ, 2025)Досліджено штучний інтелект у сучасному маркетингу, що сприяє автоматизації, персоналізації та підвищенню ефективності аналізу даних для оптимізації стратегій. -
Особливості функціонування компаній на ринку косметики україни
(ВНТУ, 2025)Ця робота досліджує поточний стан та тенденції розвитку компаній на українському ринку косметики. Вона вивчає ключових гравців, їхню позицію на ринку, конкурентні переваги та виклики, з якими вони стикаються. -
Бренд-менеджмент як основа формування успішної маркетингової стратегії підприємства
(ВНТУ, 2025)У статті досліджуються особливості стратегічного бренд-менеджменту в умовах економічної нестабільності та воєнного стану в Україні. Розглядаються результати досліджень, які демонструють зміни у споживчих уподобаннях, зокрема ... -
Інвестиційна привабливість сучасного підприємства: фактори, що її формують
(ВНТУ, 2025)В дослідженнях розкрито актуальність та різноманітність підходів до аналізу факторів, котрі формують інвестиційну привабливість сучасного підприємства.

