• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Факультет інтелектуальних інформаційних технологій та автоматизації
  • Кафедра комп'ютерних наук
  • Наукові роботи каф. КН
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Факультет інтелектуальних інформаційних технологій та автоматизації
  • Кафедра комп'ютерних наук
  • Наукові роботи каф. КН
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Використання кластерного аналізу для вирішення задач цільового маркетингу

Автор
Савчук, Т. О.
Луженецький, Р. А.
Дата
2011
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. КН [828]
Анотації
В статті обґрунтовано доцільність використання цільового маркетингу компаніям, що виробляють товари або надають послуги, визначено основні типи змінних, які рекомендується враховувати при сегментації ринку клієнтів, та основні етапи кластерного аналізу при вирішенні задач цільового маркетингу, а також формалізовано задачу кластеризації клієнтів компанії.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/17859
Відкрити
61_савч_лужен.PDF (581.7Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ