Зовнішнє оцінювання навчальних досягнень учнів: затрати і результати
Анотації
Автор аналізує досвід впровадження зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) в Україні.
На його думку, ЗНО є формальним перенесенням зарубіжних методик в українську освітню
систему. Ігнорувались українські традиції і культурні відмінності. Автор робить висновок, що
використання ЗНО є однією з головних причин глибокої кризи вітчизняної освіти В статті
наголошується на необхідності повернутися до власної педагогічної спадщини і європейських
освітніх традицій. Це вірний шлях подолання корупції та інших кризових явищ в українській
освітній галузі. Author examines the experience of the inculcation of outward independent evaluation (IIE) in the
Ukraine. In his mind IIE is the formal transferring foreign methods in the Ukrainian education system. It
was ignored the Ukrainian traditions and cultural differences. Author concludes that the use of IIE is one
of the main reasons of deep crisis in Ukrainian education. In the article is accenting of the necessary to
return to the own pedagogical heritage and European traditions in education. It is a rite way to the
overcoming the corruption and other crisis manifestations in the Ukrainian education field.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/28114