Об интегративной тенденции в современном образовании
Автор
Ратников, В. С.
Ратніков, В. С.
Ratnikov, V.
Дата
2020Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Интегративная тенденция в современном образовании рассматривается как одна из актуальных. В её рамках обсуждаются три типа наиболее популярных проектов: а) STEM-проекты; б) интегративные проекты под условным названием «Четыре в одном»; в) проекты под условным названием «Кейс-методы». Помимо положительных моментов подчёркивается недостаточная их философско-методологическая обеспеченность. Інтеграційна тенденція в сучасній освіті розглядається як одна з актуальних. В її рамках обговорюються три типи найбільш популярних проектів: а) STEM-проекти; б) інтегративні проекти під умовною назвою «Чотири в одному»; в) проекти під умовною назвою «Кейс-методи». Крім позитивних моментів підкреслюється недостатня їх філософсько-методологічна забезпеченість. The integrative trend in modern education is considered as one of the most relevant.
Within its framework, three types of the most popular projects are discussed: a) STEM projects; b)
integrative projects under the code name "Four in One"; c) projects under the code name "Case Methods".
In addition to the positive aspects, their insufficient philosophical and methodological support is
emphasized.
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32120