Принципи архітектурної модернізації сільських дошкільних закладів: на прикладі дошкільного навчального закладу у селищі Бражинці, Хмельницької області
Анотації
Ідея даної роботи виникла в тому, що наша країна не вдосталь забезпечена дитячими садками, а особливо у сільській місцевості. Дошкільний вік дитини це основна складова її життя, яка дає початок розвитку моральних норм, поведінки, адаптації в суспільстві та на майбутньому шляху. Для країни, яка розвивається, життєво важливо дати системі освіти стимул рухатись вперед. В теперішній час все більше загострюються протиріччя між вимогами сучасних норм навчально-виховного процесу та існуючою матеріально-технічною базою навчальних дошкільних закладів, включаючи сільських. Особливе значення мають міри по підвищенню якісного рівня підготовки дітей, які там навчаються. The idea of this work arose from the fact that our country is not sufficiently provided with kindergartens, and especially in rural areas. The preschool age of a child is the main component of her life, which gives rise to the development of moral norms, behavior, adaptation in society and on the future path. For a developing country, it is vital to give the education system an incentive to move forward. At present, there is growing contradiction between the requirements of modern norms of the educational process and the existing material and technical base of educational preschool institutions, including rural ones. Of particular importance are measures to improve the quality of training of children who are studying there.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33753