Викладання вищої математики для студентів технічного ЗВО під час дистанційного навчання
Автор
Клєопа, І. А.
Петрук, В. А.
Klіeopa, I. A.
Petruk, V. A.
Дата
2022Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
У статті наведено аналіз виявлених проблем і можливі способи їх усунення. Подано висновок про те, в яких напрямках і з урахуванням яких чинників варто вдосконалювати навчальні матеріали та освітні платформи для дистанційного навчання, а також вказано організація самостійної роботи в технічному університеті при вивченні вищої математики у вигляді типових розрахункових робіт для самостійного опрацювання після опанування тем з розділів, тестових контрольних робіт в умовах дистанційного навчання. Зазначається, що питання організації самостійної роботи студентів в умовах інформаційно-освітнього середовища є важливими і потребують вирішення, так як активний розвиток цифрової техніки триває, відбувається швидке старіння інформації і цифрових ресурсів, як наслідок, присутня постійна потреба в зміні засобів навчання. Розглядаються проблеми, що виникають при організації самостійної роботи студентів під час онлайн практичних занять та консультацій у процесі викладання розділів вищої математики, звертається увага на позитивні і негативні сторони дистанційної форми проведення занять та перспективи подальших досліджень із підвищення ефективності самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання при опануванні розділів вищої математики в технічному закладі вищої освіти. The article presents an analysis of the identified problems and possible ways to solve them. The conclusion
is given in which directions and taking into account which factors it is necessary to improve educational materials and
educational platforms for distance learning, and also the organization of independent work in technical university at
studying of higher mathematics in the form of typical calculation works for independent processing after mastering of
subjects , test tests in terms of distance learning. It is noted that the organization of independent work of students in the
information and educational environment are important and need to be addressed, as the active development of digital
technology continues, there is a rapid aging of information and digital resources, as a result, there is a constant need to
change teaching aids. The problems arising in the organization of independent work of students during online practical
classes and consultations in the process of teaching sections of higher mathematics are considered, attention is paid to the
pros and cons of distance learning and prospects for further research to improve the effectiveness of independent work of
students in distance learning. mastering the sections of higher mathematics in a technical institution of higher education.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35366