Адаптація збутової діяльності підприємства під час воєнних дій в країні
Анотації
адаптуватися не лише до потреб ринку, але й до несприятливих факторів зовнішнього середовища з високою невизначеністю ситуації та підвищеними ризиками. Запропоновано можливості адаптації збутової діяльності підприємства до умов воєнного стану шляхом широкого використання партнерських відносин, співпраці із міжнародними благодійними організаціями щодо стабілізації логістичної складової та оптимізації транспортно-логістичних витрат. only to market needs, but also to adverse environmental factors with high uncertainty and increased risks. Possibilities of adaptation of sales activity of the enterprise to conditions of martial law by wide use of partnership relations, cooperation with the international charitable organizations concerning stabilization of a logistic component and optimization of transport and logistic expenses are offered.
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/40406